Naučite ruski to radi

Napomena: objavio sam pet prethodnih priča o incestu majke i sina ovdje na dinis91.com. Ako ste zainteresirani, pogledajte moje prethodne priloge ("Njezine tajne", "Moja dilema", "Dom je tamo gdje je srce", "Ljeto našeg sadržaja, 1. poglavlje" i "Zima u šuma Teutoberg"). Nadam se da ćete uživati ​​u ovom novom dodatku, kao iu mojim ranijim pričama.

***###***

Ovo je istinita priča. Sad sam u sumraku godina, ali se tog ljeta sjećam kao da je jučer bilo. Shvaćam da je vrijeme da to stavim na papir; prije nego što ta sjećanja izblijede u ništa. To ljeto je razlog zašto sam i danas živ; njegovo pamćenje je prokleto snažno. Ne prođe dan da se ne sjetim Besplatan pravi seks na mreži dana onog vrućeg ljeta u zapadnom Teksasu 1944.

***

I dalje je bilo brutalno vruće, iako je bila prošla ponoć. Pustinja zapadnog Teksasa takva je u kolovozu; samo prokleto vruće do sredine do kasnog rujna.

Bila je 1944., a ja sam opet bio kod kuće. Bio sam u marinskom korpusu odmah nakon Pearl Harbora; i bio je ranjen tijekom bitke za Guadalcanal na Pacifiku. Rana je bila dovoljno teška da me otpuste i vrate kući. Majka i ja živjele smo na ranču, nekoliko milja sjeverno od Nacionalnog parka Big Bend, koji je naslijedila od svoje obitelji. Nikad nisam poznavao svog oca. Bio je, kako priča kaže, neki lutajući kauboj koji je radio na djedovom ranču kad je mama imala samo 16 godina. Njezini roditelji i ona su me odgojili; a tada smo bili samo mama i ja.

Posljednjih nekoliko mjeseci proveo sam prolazeći kroz razne mornaričke bolnice dok nisam bio dovoljno zdrav da me otpuste. Kad sam se vratio na ranč, svakodnevna tjelesna aktivnost dovela me do gotovo savršenog zdravlja prije nego što je itko od nas mislio da je moguće.

Noću smo mama i ja čitale jedna drugoj naglas uz svjetlo fenjera. Čitamo klasike, najnoviju beletristiku i puno poezije.Voljeli smo pjesnike romantičnog i viktorijanskog doba; posebno Christina Rossetti; Emily Dickinson; Alfred, Lord Tennyson; i Elizabeth Barrett Browning. Mama bi se privila uz mene u svojoj tankoj spavaćici na kauču i slušala kako joj čitam naglas.

Moja je majka bila visoka, nešto ispod šest stopa; s dugom ravnom kosom crnom poput ugljena koju je obično držala skupljenom u opuštenom repu. Nije bila ono što bi neki mogli reći "lijepa" žena, ali je bila upečatljiva svojim dugim nosom i istaknutim jagodicama i čelom te tamnim, tamnosmeđim očima. Bile su to oči u kojima se čovjek jednostavno mogao izgubiti.

Bio sam visok dvadeset i nešto više od šest stopa i bio sam vitak; dugonog, imao sam majčinu crnu kosu na vrhu glave i debelo krzno na prsima i trbuhu. Naučite ruski to radi Noću sam i ja zbog vrućine bio samo u boksericama.

Čitali smo nekoliko sati, a onda završili noć. Ležao sam na krevetu, na posteljini. Mjesec je izašao i bio je pun, a blijeda svjetlost probijala se kroz otvorene prozore moje sobe. Nije bilo puno povjetarca; ali ono što je bilo, bilo je jednostavno vruće. Mogla sam čuti majku, u sobi do moje, kako se također prebacuje. Nakon nekoliko minuta sinula mi je ideja.

Otapkao sam do kuhinje i zgrabio veliku metalnu kantu, otišao u naš podrum i otvorio našu malu rashladnu sobu. Uzeo sam šiljak za led i obrijao hrpu komadića leda u kantu. Napunila sam kantu bunarske vode i zgrabila čisti frotirski ručnik. Tiho sam se vratio niz hodnik i ušao u majčinu spavaću sobu. Kao i ja, imala je ugašena svjetla i otvorene prozore. Izgledalo je kao da lagano drijema na krevetu na posteljini.

Pažljivo sam spustio kantu i umočio ručnik za ruke u hladnu vodu. Iscijedio sam ga i nježno joj počeo brisati lice i čelo hladnim ručnikom. Počela je budna. Stavio sam Fotografija gole muške poznate ličnosti ruku na rame i tiho rekao: "Mama, ja sam. Samo se Barnevelder pilići na prodaju i ponovno zatvori oči.Isprati ću te hladnom vodom; bit će ti bolje. Njezine prekrasne oči su se zatvorile i opustila se natrag na krevet.

Proveo sam nekoliko minuta samo joj provlačeći hladnu tkaninu preko čela, lica, vrata i gornjih ramena. Spustio sam ručnik natrag u kantu, posegnuo i spustio joj naramenice spavaćice preko ramena otkrivajući vrhove njezinih velikih grudi. S ljubavlju sam je nastavio čistiti spužvom. Mama je samo ležala i tiho mrmljala.

Spustio sam se na drugi kraj kreveta i počeo spužvom čistiti njezine duge noge i stopala. Podigao sam rub njezine spavaćice sve dok joj nisam dohvatio sva bedra. Promrmljala je i malo raširila noge. Odjednom sam shvatio da vidim njene guste crne stidne dlake na spoju između nogu. Mama nije nosila gaćice!

Dok sam polako nastavljao trljati gore-dolje po njezinim nogama i bedrima hladnim ručnikom, mama je tiho rekla: "Oh, dušo, ovo je tako dobro. Samo me pusti da sjednem na minutu i skinem spavaćicu. Želim da to učiniš za sve mene. Ako ti je to u redu, dušo?"

Pogledao sam je na trenutak i tiho odgovorio: "Bože, da, u redu je, mama, volim ovo raditi za tebe. Stvarno sam samo htio učiniti da se večeras osjećaš bolje."

"Oh, dušo, nemaš pojma koliko sam dobar zbog tebe večeras."

Nasmiješila se kad je sjela i navukla spavaćicu preko glave, a zatim polako legla natrag na krevet. Pogledao sam je kako leži tamo. Moja gola majka - njezine ruke i noge preplanule od sunca, njezine velike mliječno bijele grudi i velike tamne bradavice, njezine glatke obline i trbuh odveli su mi pogled na njezinu gustu crnu mrlju gustih kovrčavih stidnih dlaka koje su počinjale točno ispod njezine morske dlake - bila je jednostavno božica ljepote u mojim očima.

Umočio sam ručnik i počeo je čistiti spužvom. Pažljivo i s ljubavlju prelazio sam preko njezinih grudi i grudi i vidio kako su joj se prekrasne bradavice uspravile i još više potamnile.Prešao sam joj vlažnim ručnikom niz trbuh i prsni koš. jebanje na brzaka Analni seks Zatim sam umočio ručnik i nježno ga položio na njezino stidno mjesto; puštajući hladnu vlažnost na njezino toplo međunožje. To sam ponovio nekoliko puta. Svaki put je majka tiho zastenjala i sve više raširila noge.

Nisam se više mogao suzdržati. Podigao sam pogled u mamino lice na trenutak – oči su joj bile zatvorene – spustio sam ručnik u kantu i prešao licem preko njezinog međunožja. Mogao sam namirisati njezinu ženstvenost, miris vagine moje majke. Spustio sam lice i nježno spustio usne na usne njene mačkice i nježno je poljubio. Mama je samo tiho zastenjala i rekla: "O da, dušo, o da."

Opet sam poljubio njezine usne u macu, a zatim polako kliznuo jezikom u njezine oštre, i blago slane, nabore. Majka je još više raširila noge i pružila ruku prema dolje te me počela Milf jebe svog sina po glavi i bočnoj strani lica dok sam joj lizao i jezikom pičkao.

Njezina maca počela je curiti od vlage, a trbuh joj se namreškao o moje čelo. Pomicao sam jezik gore-dolje i ulazio i izlazio iz njezina dlakava proreza. 'Bože', pomislio sam, 'obožavam okus ove žene – moje majke. Volim ovu ženu!'

Ispružio sam ruke milujući joj bokove i trbuh, pomičući se sve dok nisam naišao na njezinu veliku mesnatu dojku. Svaku sam gnječio i stiskao u rukama, pronalazeći njezine tvrde, uspravne bradavice. Povukao sam i štipao njezine bradavice, vrteći ih vršcima prstiju. Mama se izvijala ispod mene dok sam usnama i jezikom nastavljao s oralnim napadom na njezinu macu. Stenjala je i stenjala i tiho plakala, "Oh, dušo, oh, Chris, dragi moj, da, nemoj prestati.nemoj prestati, molim te nemoj prestati", dok me zgrabila za kosu i povukla lice dublje u svoje međunožje.

Odjednom me objema rukama uhvatila za glavu, izvila trbuh i međunožje s kreveta te počela drhtati i drhtati. Znao sam da će majka doći. Pružao sam majci orgazam.Nakratko sam se zapitala koliko je vremena prošlo otkako je majka imala seks s muškarcem i doživjela orgazam. Čvrsto je pritisnula moja usta na svoju pičku i pomicala spolni organ naprijed-natrag na moj jezik i usne.

"O, Bože, da, dušo. Dolazim. Dolazim. Nemoj stati, dušo. O, Bože, nemoj stati, dušo. Mmmm. Da, da, da, dušo .Mmmm.osjećaj je tako dobar, dušo.Mmmm."

Pružio sam ruku jednom i oderao svoje bokserice niz bokove i noge i odbacio ih nogom na pod pokraj majčina kreveta. Popeo sam se na krevet, ne odvajajući usta od mamine glatke, mokre, dlakave pičke. Okrenuo sam svoje tijelo tako da je moj tvrdi kurac bio uz njezin torzo, i pritisnuo sam ga u njezine grudi koje su se uzdizale dok sam se privijao uz nju i nastavio nježno ljubiti njezine vlažne stidne usne i kliziti jezikom naprijed-natrag u njezinom prorezu.

Osjetio sam kako je njezina ruka obuhvatila moj kurac, a ona je rukom prelazila gore-dolje po njegovoj tvrdoj dužini. Opipala je dublje i pronašla moja velika jaja prekrivena kosom te ih stisnula i opipala u ruci. Zastenjala je: "Oh, dušo, imaš tako lijep kurac i muda. Kurac ti je tako prokleto velik. Bože, ne znam jesam li prije osjetila ovoliki kurac, dušo!"

Moram reći da ni u kom slučaju ne mislim da imam 'ogromnu' kitu. Analni seks Ava Gardner Kad sam tvrd kao kamen, moj kurac je vjerojatno dugačak oko sedam inča, ali je prilično debeo. Nisam ošišan i imam prilično opuštene kožice koja prekriva glavić mog penisa čak i kad sam potpuno uspravan. Volim osjećaj moje opuštene kože koja klizi preko glave kad drkam ili kad se žena igra mojim kurcem.

"Klekni ovdje na moj krevet, dušo", tiho je rekla.

Prišao sam do nje i kleknuo na krevet. Sjela je i projurila pokraj mene, njezino lijepo, seksi, golo tijelo, sjajilo se od znoja; a onda se nagnula i poljubila me u usta. Šapćući mi rekla je: "Christophere, volim te. Nikada nisam zamišljala da bismo ti i ja mogli dijeliti ovakvu ljubav jedno s drugim, ali osjećam se tako dobro.Osjećaš li se u redu, dušo. Slažeš li se s ovim?"

Uzeo sam je u naručje, naša gola znojna tijela stopila su se zajedno u ljubavi, i šapnuo sam joj na uho, "Majko, ne mogu ti reći kako se divno osjećam - kako je ovo divno osjećanje - nekako se samo čini da je bilo sudbina – moralo se dogoditi. Majko, ti si moj život. Uvijek si bila moj život." Nagnuo sam se i poljubio je u usta. Naši su se jezici spojili, kovitlajući i pipajući dok smo se držali i milovali po licu.

Mama je stavila ruke na moja ramena, sagnula se i počela ljubiti moja dlakava prsa. Prošla je prstima kroz moje guste dlake na prsima i pronašla moje bradavice. Štipala ih je i povlačila. Naslonio sam se na bokove i zastenjao. "Bože, mama, to je tako prokleto dobro!"

Prešla je ustima preko moje bradavice i snažno me sisala i lizala; grickanje i grickanje, i usnama mi čupa dlake na prsima. Naslonila sam se na ruke, a stražnjica mi je bila naslonjena na pete. Lijeno je prešla rukom niz moja tvrda prsa i trbuh i u šumu gustih, kovrčavih stidnih dlaka. Pročešljala je gustu kosu svojim dugim prstima, a zatim obuhvatila i stisnula podnožje moje nevjerojatno tvrde kite. Polako je dizala kožu mog penisa gore-dolje dok je nastavila sisati moje bradavice. Milovao sam njezinu dugu crnu kosu i bočnu stranu njezina lijepog lica dok se pritiskala na moja prsa.

Polako se probijala, ližući, dodirujući jezikom i ljubeći niz moja prsa i trbuh dok nije stigla do mojih međunožja. Zakopala je nos i usta u moje znojne stidne dlake, duboko udahnula i zastenjala: "Volim tvoj kurac, dušo!" Sve što sam mogao bilo je stenjati i prstima joj prolaziti kroz kosu, govoreći joj da je jako volim.

Dok sam još klečao, raširenih nogu i naslonjen unazad, ona je legla na bok, otvorila usta i uzela moju znojnu vreću u usta. Jezik joj se pomicao dok je lizala i sisala moja jaja.Prvo je usisala jednu kuglicu u usta, a zatim je uzela drugu dlakavu kuglicu. S oba moja jaja u ustima, povukla se i povukla moj skrotum. Mislim da nikad nisam bio tako seksualno uzbuđen kao u tom trenutku. Gledam dolje i vidim viziju moje gole majke s oba moja jaja u njezinim ustima, i njezinim obrazima koji se pomiču dok ih je polivala jezikom i usnama. Njezina seksi ruka polako se pomiče gore-dolje po mom poput kamena čvrstom trupu, prstima se poigravajući opuštenom kožicom dok se pomicao preko ljubičastog glavića mog penisa u obliku šljive.

Moja je mama polako pustila da mi jaja ispadnu iz njezinih usta i pogledavši me, vlažno svjetlucajućih usana, tiho je rekla: "Dušo, želim ti popušiti kurac. Hoćeš li dopustiti svojoj majci da ti sisa veliki kurac. Želim osjetiti tvoj veliki kurac kurac u mojim ustima, dušo."

Kleknula je ispred mene, a ja sam se nagnuo naprijed, njena ruka nije napuštala moj kurac, duboko smo se poljubili. Promuklo je šapnula: "Dušo, može li mama popušiti veliki kurac svom djetetu?"

Poljubio sam je, a zatim šapnuo, "Mama, molim te popuši moj kurac – Popuši kurac svom sinu. Molim te popuši mi kurac – Popuši me, mama."

Sagnula se, pogledala izbliza moj tvrdi kurac, poljubila i liznula ljubičasti glavić, a zatim u jednom zamahu zahvatila moj kurac do dlakavog korijena. Mogao sam osjetiti njezine usne kako čvrsto stisnu oko debele baze mog kurac u mojim stidnim dlakama.

Povukla se unatrag, a usta su joj kliznula po dršci sve dok ponovno nije samo ljubila, lizala i sisala glavić mog kuraca; a onda je pala natrag naprijed, progutavši moj cijeli kurac duboko u svoje grlo. Stenjao sam sa svakim njenim vlažnim potezom, bilo je to sjajno i potpuno nevjerojatno iskustvo. Postalo je još nadrealnije kada sam pogledao dolje i vidio kako moj kurac vlažno klizi unutra i iz majčinih usta i grla, a njezine ruke gnječe i povlače moja jaja i skrotum.

Sljedećih deset minuta – činilo mi se vječnost – majka me tukla.Jedini zvukovi u spavaćoj sobi obasjanoj mjesečinom bili su zvukovi majčina sisanja kurca i moje duboko grleno stenjanje. Bili smo potpuno obuzeti našom životinjskom žudnjom jedno za drugim, obojenom našom dubokom i trajnom ljubavlju jedno prema drugome. Sve što mogu reći, retrospektivno, jest da sam se osjećao dobro; i još uvijek u to vjerujem u dubini srca.

Osjećao sam se kao da sam blizu dolaska. Uzeo sam majčinu glavu svojim velikim rukama i podigao joj lice sa svog pulsirajućeg penisa. Gledajući dolje u njezino rumeno i mokro lice, tiho sam rekao: "Mama, ako ovako nastaviš, doći ću!"

Kleknula je i poljubila me. Okusio sam sok svog penisa i njezinu slinu dok je Žene jašu kurac besplatno porno jezik vrtjela kroz moja usta. Njezine velike grudi bile su zgnječene o moja dlakava prsa dok su se naša gola tijela grčila jedno o drugo. Ruke su mi trčale gore-dolje po njezinim glatkim znojnim leđima i stražnjici dok su se njezine ruke pomicale gore-dolje po mojima. Zatim je prošla rukom između naših tijela i uhvatila moj kurac i jaja, masirajući ih i šapćući: "Hoćeš li dopustiti mami da jebe svog malog dječaka. Ivo Andrić price Želi li moje dijete jebati svoju mamu?"

Jedva sam mogao zakreštati: "O moj Bože, da, mama, i ja tebe tako jako želim poševiti. Bože, želim te poševiti, mama."

“Opet se nasloni na pete, dušo,” šapnula je, odgurujući mi prsa rukom.

Ustala je na krevetu i prešla preko mog pognutog tijela. Čučnula je, njezina dlakava koža i otvorene rubin-crvene vlažne usne pičke lebdjele su iznad mog čelično tvrdog blistavog kuraca. Posegnula je dolje i uzela moj kurac u svoje ruke i počela polako trljati izloženu ljubičastu glavicu moje kite naprijed-nazad u mokrom utoru svog spola. Gledao sam kako mi trlja glavu kuraca o svoj debeli gumb klitorisa. Oči su joj bile zatvorene dok je trljala moju kitu naprijed-nazad, a onda se samo polako spustila na koljena dok je njezina dlakava pička progutala moj kurac do korijena. Samo je zastenjala i skljokala se naprijed na moja Tinejdžeri se jebaju, a njezine su sise i bradavice trljale naprijed-natrag o moje dlake na prsima.

Majka je počela polako pomicati zdjelicu gore-dolje i naprijed i natrag dok je jebala moj kurac unutra i iz nje. Počela je dahtati i stenjati, dahtati i stenjati, i dahtati i stenjati dok se pomicala gore-dolje i naprijed-natrag. Stisnula je moj torzo uz sebe i počela me gristi i sisati po vratu, ramenima i bradi. Udahnula mi je u uho: "Moj sinčić se vratio u svoju mamu.Moja beba se vratila u svoju mamu.Moj sin ima svoj kurac duboko zakopan u maminu pičku.Mmmm.Mamina beba se tako osjeća dobro u njoj!"

Opet sam je poljubio dok smo se ljuljali naprijed-natrag, tijela su nam bila spojena u znoju, požudi i ljubavi. Prešao sam jezikom preko njenog lica, njenih očiju, njenog nosa, i pomaknuo svoje usne do njenog uha, i tiho šapnuo, "Mama, volim te. Mama, nikad te neću ostaviti; toliko te volim. Mama, Volim osjećaj svog kurca unutar tvoje pičke. tvoja mokra pička je tako prokleto dobra!"

Kliznuo sam objema rukama s njezinih ramena i milovao i milovao njezine velike grudi koje su se ljuljale. Pronašao sam obje bradavice u prstima i počeo ih štipati i povlačiti dok smo se ljuljali naprijed-natrag i gore-dolje. Mama je samo zadrhtala i prosiktala: "Da, dušo, povuci ih. stisni ih jako. Povuci mi bradavice!"

Ohhh, da, dušo, tvoj kurac je tako dobar. Jebi me, Chris. Jebi me, Christophere. Jebi svoju majku s tim velikim kurcem, dušo!" zastenjala je.

Počeo sam dizati zdjelicu s kreveta, zabijajući kurac duboko u maminu mokru macu. Naše stidne dlake bile su nakvašena zbrka soka od maca i predsvršetka koji su se trzali o međunožje. Mama je posegnula ispod naših spojenih prepona i uzela moja mokra dlakava jaja u ruku te ih stiskala i povlačila dok sam joj kurac zabijao duboko u utrobu.

Zastenjao sam da Analni seks bio blizu Dugi amaterski porno prici, "Majko, da uđem u tebe. Mogao bih te učiniti trudnom, mama."

"Dušo, nije me briga, samo me jebi. Da se nisi usudio prestati me jebati, dušo. Samo me jebi. Jebi me jače, dušo. Jebi me jače. Uđi u mene, dušo. Uđi u svoju mamu, dušo . jebanje u dvorištu Analni seks Uđi u mene. Uđi u mene. Jebi me, dušo!" vrisnula je.

Zajebavao sam gore-dolje, unutra-vani, i naprijed-natrag; stežući majčino golo, znojno tijelo uz svoje dok smo se tucali na njezinu krevetu na mjesečini te sparno vruće noći.

Odjednom se tijelo moje majke ukočilo u mojim rukama kad je počela doživljavati orgazam. Počela je stenjati, stenjati i vrištati, sve u isto vrijeme. Njezino blistavo tijelo poskakivalo je gore-dolje, moj je kurac klizio unutra i izlazio iz nje žarkom brzinom. Pogledao sam dolje i gledao kako se njezino dlakavo međunožje stapa s mojim, a zatim je gotovo cijela mokra osovina zasjala na mekom blijedom svjetlu kad se ponovno podigla, a onda se ponovno udarila natrag na mene, progutavši cijeli moj kurac!

Kao tona cigli, pogodilo me baš u trenutku kad sam eksplodirao u njezinoj utrobi da sam ševio svoju majku – izbacivao sam svoju spermu i sjeme unutar same maternice koja me nosila devet dugih mjeseci. Ejakulirao sam u maminu pičku. Ulazio sam u svoju majku. Rodoskrvno sam jebao svoju majku. Volio sam svoju majku od tog trenutka dublje nego što sam ikada volio bilo koje drugo živo biće. Bila je to neraskidiva veza koja nas je spojila na način koji se nikada nije mogao poništiti – i nikada se neće poništiti.

Shvatio sam da sam vrištao i stenjao jednako glasno kao i ona. Oboje smo bili potpuno i potpuno opsjednuti našim orgazmima. Osjetio sam snažne mlazove sperme i sperme dok je kružio dužinom mog penisa, prskajući u njezine mokre dubine. Bila je to potpuno preplavljujuća emocija i zatekao sam se kako jecam dok sam se zajebavao u nju, uvlačeći njeno mokro tijelo u svoje, ljubeći joj lice i vrat. Ja sam plakao, ona je plakala, mi smo plakali zajedno. Bile su to suze radosnice, suze ljubavi.

Zajebao sam se u nju, a ona je zajebala svoje tijelo natrag na moje.Kretali smo se zajedno, naši su se sokovi miješali stvarajući kremasti, znojni i pjenasti spoj naših spolnih organa.

Napokon smo oboje počeli usporavati i skljokali se na krevet, njezina koljena izvan mojih, prsa slijepljena od znoja. Crna kosa moje majke bila je mokra zalijepljena za lice, ramena i prednji dio prsa. Duboko smo se poljubili, šapćući 'Volim te' dok smo se ljubili i polako se ljuljali naprijed-natrag.

Držeći se čvrsto jedno za drugo, polako smo se prevrnuli na jednu stranu i pali natrag na krevet. Nisam želio da moj kurac ikada izađe iz tijela moje majke. Htio sam zauvijek ostati u njoj i to sam joj rekao.

"Mama, želim zauvijek biti u tebi. Želim zauvijek ostati ovakav."

"Dušo, i ja također. Hoćemo, jednostavno znam. I ja tebe jako volim. Ovo je samo za nas i nitko nam ovo ne može uzeti. Volim te, Christophere, moj dječače. Bože, ja tako mi je prokleto drago što si ovdje sa mnom, a ne više u tom Sada mršavi tinejdžer ratu.Ovdje pripadaš, Medo Medo. Pripadaš svojoj mami!"